Ελένη Πετρουλάκη - Γιατί πρέπει να πίνουμε νερό;

Γιατί πρέπει να πίνουμε νερό;

Το νερό σε σωστή ποσότητα στον οργανισμό, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική υγεία και ευεξία. Επειδή το νερό είναι σημαντικό σε πολλές σωματικές λειτουργίες, η λήψη επαρκούς ποσότητας νερού είναι σημαντική για την επίτευξη της βέλτιστης υγείας.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το νερό αποτελεί βασικό στοιχείο της ζωής και το να πίνουμε νερό μας κάνει καλό, αλλά γνωρίζατε ότι… το αίμα αποτελείται 92% από νερό, τα οστά 22% από νερό, ο εγκέφαλος 75% από νερό και οι μυς 75% από νερό;

Γιατί πρέπει να πίνουμε νερό;

Το νερό μπορεί επίσης, να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Συχνά συγχέουμε το αίσθημα της δίψας, με το αίσθημα της πείνας, οπότε έχουμε την τάση να καταναλώνουμε πρόχειρα γεύματα, ενώ στην πραγματικότητα, το σώμα απλώς χρειάζεται να πιει κάτι. Το να πίνουμε νερό, βοηθάει επίσης στο να αισθάνεστε πλήρης, μειώνοντας την επιθυμία σας για φαγητό. Οι μελέτες επίσης δείχνουν ότι το νερό μπορεί:

  • Να μας δώσει περισσότερη ενέργεια κατά την διάρκεια της άσκησης
  • Να αυξήσει τις θερμίδες που καίτε κατά την διάρκεια της άσκησης
  • Να βοηθήσει το σώμα σας στη μείωση των αποθεμάτων λίπους

Τα άτομα που ασκούνται πολύ, πρέπει να εξασφαλίζουν ότι το νερό που καταναλώνουν είναι σε επαρκή ποσότητα.

Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε καθημερινά;

Η ποσότητα νερού που θα πρέπει να πίνετε, εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Το μέγεθος του σώματός σας, τις σωματικές σας δραστηριότητες, ακόμη και το κλίμα, επειδή το σώμα σας δουλεύει εντατικά προκειμένου να σας κρατήσει ζεστό ή δροσερό.

Ο μέσος άνθρωπος πρέπει να καταναλώνει 8-10 ποτήρια νερού την ημέρα. Η λήψη του πρέπει να αρχίζει από το πρωινό ξύπνημα, να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και σε μικρές ποσότητες, σ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εξάλλου, ένα ποτήρι σκέτο νερό, αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα, αποτελεί μια πολύ ωφέλιμη συνήθεια.

Πίνετε πολλά υγρά κατά τη διάρκεια της ημέρας, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και περισσότερο αν γυμνάζεστε.

Αν γυμνάζεστε, πίνετε νερό πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Προσέχετε να θυμίζετε στα παιδιά να πίνουν νερό, ιδιαίτερα αυτά που παίζουν και αθλούνται σε ζεστό περιβάλλον ή φορούν ζεστά ρούχα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τους.

Ελένη Πετρουλάκη - Γιατί πρέπει να πίνουμε νερό;Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό. Επίσης να έχετε στο αυτοκίνητο ένα μπουκάλι νερό για ώρα ανάγκης.

Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν πάτε για ύπνο και άλλο ένα μόλις σηκωθείτε. Οκτώ ώρες είναι μεγάλο διάστημα για να μείνει το σώμα χωρίς νερό.

Πίνετε κατά προτίμηση νερό παρά άλλα ποτά ενυδάτωσης όπως καφέδες, αναψυκτικά, φρουτοποτά.

Μην περιμένετε να διψάσετε μέχρι να πιείτε νερό. Η δίψα είναι σημάδι της αφυδάτωσης.

Πίνοντας νερό που έχει καθαριστεί, από φυσικές πηγές, βραβευμένο, χαμηλό σε κάλιο, νάτριο και άλατα, όπως το ΘΕΟΝΗ, είναι ο καλύτερος τρόπος να παραμένετε ενυδατωμένοι… Το νερό, είναι η καλύτερη μέθοδος ενυδάτωσης!

 



Sunwing Makrigialos Beach
Endless Summer 🙌🏻🇬🇷 @fitlab.services @total_body_reset #fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
ηλιος cafe Μακρυ Γιαλος
Μία όμορφη καλοκαιρινή κυριακάτικη καλημέρα ☀️ από το καφέ της μαμάς @ilios.cafe4 🙌🏻 @ioanna_kourbela @fitlab.services @total_body_reset @ilios.cafe4 #fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
#FitnessTip 👌🏻Tone Your Arms 💪
👉No More Excuses ( Όπου και εάν βρίσκεσαι 😜
Υπάρχουν 2 κύριες αιτίες λόγω των οποίων δεν είναι τόσο σφιχτά τα χερια σου όσο θα ήθελες. Η πρώτη είναι η έλλειψη ασκησης ενώ η δεύτερη είναι το σωματικό λίπος που έχεις.
Πάρε μια γεύση από κάποιες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν έτσι ώστε να αποκτήσεις γράμμωση στα χέρια μαζί με ένα διατροφικό πλάνο σύμφωνα με τις ανάγκες σου ... @fitlab.services
Μία άσκηση από μόνη της φυσικά και δεν αρκεί, πρέπει να αλλάζεις τη γωνία που δουλεύει ο μυς, το συνολικό του φορτίο, το χρόνο ανάμεσα στα set κ.ά. Προσπάθησε να αυξήσεις το βάρος που χρησιμοποιείς σε κάθε προπόνηση από 1 έως 5 κιλά. ....
Συνδυασε το με τα κατάλληλα @total_body_reset προϊόντα και θα έχεις το αποτέλεσμα που έπιθυμεις!
Γνωριζεις ότι το Total Body Reset Gel @total_body_reset μπορεις να το χρησιμοποιήσεις και για τα χέρια ?
Οπως επισης και για Γλουτούς , μηρούς κοιλιά ......
Μην ξεχνάς :
✔Να αλλάζεις την προπόνησή σου μετά από 6 έως 10 εβδομάδες, χρησιμοποιώντας και άλλες ασκήσεις, με υψηλότερη ένταση...
✔️Μερικές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις:
1)Βυθίσεις σε πάγκο με κλειστή λαβή
2)Βυθίσεις (παραλλαγή για μεγαλύτερη δυσκολία)
3)Κάμψεις δικεφάλων αυτοσυγκέντρωσης  με το ένα χέρι
4)Κωπηλατική ένα ένα χέρι
@fitlab.services @total_body_reset
#fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab 👉www.elenipetroulaki.gr
Κουφονήσι Λασιθίου
Life was meant for big adventures... Good friends & family 🙌🏻
___________________________________________________________
@superdry @shopandtrade.gr #shopandtradegr @fitlab.services @total_body_reset #fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
Κρήτη (Crete)
Ότι τα μάτια σου ζητούν κι ό,τι ποθεί η ψυχή σου, να γίνουν δώρα απ' το Θεό μάνα μου στη γιορτή σου!
Χρόνια πολλά στην πιο γλυκιά, καλόψυχη, λεβέντισσα ,όμορφη μέσα και έξω Κρητικιά μανούλα!
Σ' Α Γ Α Π Ω ❤️
Χρόνια πολλά και σε όλους οσους γιορτάζουν σήμερα !!
#NameDay #Mother #Love
Chrissi Island
⛺️☀️Εβδομάδα ξεκούρασης & χαλάρωσης!
Ευκαιρία να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας!
Beach more - Worry less 🙌🏻
@fitlab.services @total_body_reset
#fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
Chrissi Island
Total Body beach workout ....#@fitlab.services @total_body_reset
#fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab @sd_by_ds