Γιατί κάνεις γυμναστική;

Η γυμναστική βοηθάει το σώμα και το πνεύμα,μας αναζωογονεί και μας ξεκουράζει.Όταν «ασκούμαστε» εκκρίνονται ενδορφίνες, ορμόνες που μειώνουν την νευρικότητα και το άγχος, μας βοηθούν να αποκτήσουμε καλύτερη διάθεση και να διώξουμε τη μελαγχολία.

«Νους Υγιής εν σώματι Υγιεί»



Fitlab by Eleni Petroulaki
🏃‍♀️STAIRS WORKOUT🏃‍♀️Μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί η ώρα για μια προπόνηση στο γυμναστήριο ή για τρέξιμο γύρω από το πάρκο. Αλλά ο καθένας μπορεί να ασκηθεί με ένα απλό τρόπο. Πώς; ✌🏻Αποφεύγοντας τους ανελκυστήρες και τις κυλιόμενες κλίμακες και προτιμώντας να φτάνει στον προορισμό του χρησιμοποιώντας τις σκάλες όποτε είναι δυνατόν. Με λίγα λόγια να ανακαλύψει πάλι τα σκαλοπάτια και το ανεβοκατέβασμά τους. Οι ειδικοί λένε ότι πολλές φορές έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το τζόκινγκ. Μάλιστα έχουν υπολογίσει ότι αν στη διάρκεια της μέρας κάποιος ανέβει και κατέβει 400 σκαλιά είναι σαν να έχει κάνει τζόκινγκ για 15 λεπτά. Το ανέβασμα των σκαλιών αυξάνει την κυκλοφορία και την αντοχή και ενισχύει τους μύες στους γλουτούς και τους μηρούς. Το διάστημα της προσαρμογής πρέπει -όπως και σε όλες τις άλλες μορφές άσκησης-να είναι σταδιακό. Καθημερινά θα πρέπει να ανεβάζετε τον πήχη των σκαλοπατιών. Κάποια στιγμή τα πόδια και οι πνεύμονές σας θα σας 'πουν' ότι ήλθε η ώρα να ανεβείτε ακόμα περισσότερα σκαλοπάτια. Η αυξομείωση της έντασης κατά το ανέβασμα, όπως και η εναλλαγή από το “ένα ένα τα σκαλιά” επίπεδο στο “δύο δύο τα σκαλιά” επίπεδο κάνει τους μυς να δουλεύουν πιο σκληρά και κατά συνέπεια βοηθούν να κάψουμε ακόμη περισσότερες θερμίδες. Και να θυμάσαι ότι όσο μεγαλύτερη η σκάλα, και άρα όσο περισσότερα τα σκαλιά που ανεβαίνεις σερί, τόσο πιο σκληρά δουλεύει το σώμα και κατά συνέπεια τόσο περισσότερες είναι οι θερμίδες και τόσο υψηλότερη η καύση λίπους. ✌🏻
@fitlab.services @total_body_reset #fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab @dfitnessgr
Σήμερα για μεσημεριανό σας προτείνω... Γαρίδες ψητές με άγριο ρύζι και κομματάκια ντομάτας 🍅🍤
Τοποθετούμε τις γαρίδες στην λαδόκολλα στον φούρνο, με λίγο αλάτι και πιπέρι ή σε αντικολλητικό τηγάνι με πολύ λίγο νερό. Στο τέλος προσθέτουμε πολύ λίγο λάδι.
Βράζουμε το καστανό ρύζι σε χαμηλή φωτιά (το κάστανο ρύζι θέλει περισσότερη ώρα βράσιμο).
Φτωχές σε θερμίδες, πλούσιες σε θρεπτική αξία, οι γαρίδες δεν παρέχουν πολλές θερμίδες. Συγκεκριμένα, μία μερίδα (85 γραμμαρίων) παρέχει μόλις 84, εκ των οποίων αυτές που προέρχονται από υδατάνθρακες είναι μηδενικές. Ποσοστό περίπου 90% των θερμίδων της γαρίδας προέρχονται από πρωτεΐνες, ενώ οι υπόλοιπες από λιπαρά. Μία μερίδα γαρίδες παρέχει συνολικά 18 γραμμάρια πρωτεΐνης. Επιπλέον, μία μερίδα γαρίδες προσφέρει πάνω από 20 βιταμίνες και μέταλλα, μεταξύ των οποίων ποσότητα 48% των ημερήσιων αναγκών μας σε σελήνιο.
Καστανό ρύζι (180γρ): 215 θερμ., 5γρ πρωτεΐνη, 3,5γρ φυτικές ίνες. Καλή πηγή βιταμίνης Β6, μαγνησίου και σεληνίου.

@fitlab.services @total_body_reset #fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
| 𝐑𝐄𝐒𝐄𝐓 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐁𝐎𝐃𝐘 |
TOTAL BODY MAKE OVER RESET I II III
by FitLab Services.

Για άδυνάτισμα, σύσφιξη, καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και της κατακράτησης.
*Τα μοναδικά προϊόντα που φέρουν την υπογραφή μου και θα τα βρείτε αποκλειστικά στο eshop μου www.elenipetroulaki.gr
@total_body_reset @fitlab.services #stopcellulite #totalbodyresetsystem #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
😊 𝓢𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓢𝓾𝓷𝓭𝓪𝔂 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮 😊
#Summerisstillhere
.
.
.
@fitlab.services @total_body_reset #fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
Back to '90s Style photoshooting ✌🏻📸
@mariachatziioanidou_march
@fitlab.services @total_body_reset #fitnessinspiration #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
💞𝓑𝓪𝓬𝓴 𝓽𝓸 𝓼𝓬𝓱𝓸𝓸𝓵💞
Για να έχουν τα παιδιά μας την ενέργεια που χρειάζονται και να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε όλες τις αθλητικές δραστηριότητες αλλά και στις μαθησιακές, επιβάλλεται να προσέξουμε την διατροφή τους ..
Λέμε όχι ...
✔️Στα αναψυκτικά ✔️Στα αρτοποιήματα με σφολιάτα ✔️Στις σοκολάτες ✔️Στα γαριδάκια ✔️Στα πατατάκια
Επιλέξτε ένα υγιεινό Snack για το παιδί σας💕
👉🏻Εντάξτε μια αθλητική δραστηριότητα στο εβδομαδιαίο τους πρόγραμμα.
.
@fitlab.services @total_body_reset #totalbodyresetsystem #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab