Αύξηση Μυικής Μάζας – Έκρηξη Τεστοστερόνης

Διατροφή & Ασκήσεις

Αν θέλεις να αλλάξεις το σώμα σου πρέπει να το γνωρίζεις. Για να δώσεις όγκο στους μυς να αυξήσεις δηλαδή την μυική σου μάζα και την τεστοστερόνη πρέπει να σηκώνεις πολλά κιλά. Το σώμα έχει περίπου 650 μυς και δεν είναι απαραίτητο ότι πρεπεί να ασχοληθείς με όλους, οι 200 από αυτούς έχουν ενεργό ρόλο και κάνουν τη δουλειά τους από μόνοι τους. Ο αριθμός που σε ενδιαφέρει είναι 5-6.

Μυϊκές Ίνες

Οι μυϊκές ίνες έχουν διαφορετικές ικανότητες. Οι σκελετικοί μύες που καθημερινά κοιτάς στον καθρέφτη σου αν έχουν διογκωθεί, διαιρούνται σε 2 κατηγορίες. Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν οι ίνες «αργής συστολής» οι οποίες δραστηριοποιούνται κυρίως για εργασίες που απαιτούν αντοχή και διάρκεια. Στην δεύτερη κατηγορία ανήκουν οι ίνες «ταχείας συστολής» που δραστηριοποιούνται όταν γίνεται εργασία η οποία απαιτεί περισσότερο από 25% της συνολικής δύναμης. Αν μια άσκηση όπως οι κάμψεις δικεφάλων υπερβαίνει το 25% της δύναμης σου, τότε θα βάλεις σε λειτουργία όλες τις μυϊκές ίνες που περιέχει ο συγκεκριμένος μυς, άρα θα αυξηθεί το μέγεθος του.

Τεστοστερόνη

Όσο πιο μεγάλους μυς θέλεις, τόσο περισσότερη τεστοστερόνη θα χρειαστείς. Το επίπεδο τεστοστερόνης δεκαπλασιάζεται κατά την περίοδο της εφηβείας 9-15 ετών και φθάνει στο ανώτατο όριο στα τελευταία εφηβικά χρόνια. Από το σημείο αυτό και καθώς ο άνδρας μεγαλώνει, το επίπεδο της ορμόνης ανεβαίνει αργά έως την ηλικία των 30. Τότε φθάνει στην κορύφωση του. Η μυική μάζα θα φθάσει στο υψηλότερο σημείο στην ηλικία 18-25. Η σεξουαλική επιθυμία κορυφώνεται στα πρώτα χρόνια της 4ης δεκαετίας και οι αθλητικές επιδόσεις φθάνουν στην κορύφωση τους λίγο πριν από τα 30 και αρχίζουν μετά να φθίνουν. Η προπόνηση για την αύξηση της μυικής δύναμης αν και δεν ανεβάζει το επίπεδο της τεστοστερόνης, την ενισχύει βραχυπρόθεσμα.

4 Τρόποι για έκρηξη Τεστοστερόνης:

  • Ασκήσεις όπως καθίσματα , άρσεις , άρσεις σε μονόζυγο και βυθίσεις χρησιμοποιούν την περισσότερη μυική μάζα, άρα βοηθούν στην αύξηση της ορμόνης.
  • Σήκωσε σε κάθε άσκηση τουλάχιστον το 85% του βάρους που μπορείς.
  • Πολλαπλές ασκήσεις, πολλά σετ, πολλές επαναλήψεις.
  • Μικρά διαλείμματα, 30-60 δευτερόλεπτα είναι αρκετά.

 

Διατροφή για Αύξηση Μυικής Μάζας

Τροφές που μπορείτε να συμπεριλάβετε στο διατροφολόγιο σας για να ενισχύσετε την μυική μάζα και να σας δώσουν ενέργεια.

Οι μύες είναι φτιαγμένοι από πρωτεΐνη, άρα για να τους βοηθήσεις να αναπτυχθούν αλλά και να τους αποτρέψεις από το να συρρικνωθούν πρέπει να τους ταΐσεις πρωτεΐνη. Όταν λοιπόν θέλεις να χάσεις βάρος αλλά να διατηρήσεις τον όγκο των μυών, προσάρμοσε την διατροφή σου γύρω από τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Ένας άνδρας ο οποίος ζυγίζει 72 Kgr πρέπει να καταναλώνει 146 gr πρωτεΐνης την ημέρα που αντιστοιχεί σε 584 θερμίδες πρωτεΐνης και μπορεί να τις βρεις σε 300gr κοτόπουλο, 2 φιλέτα σολομού ή 1 μπριζόλα από μοσχάρι του ½ κιλού.

Η προπόνηση με βάρη, η διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και με σύμμαχο σας το Super Gel 6 pack..θα κατακτήσετε τον στόχο σας !!

 

Η Ομάδα του Fitlab services σας δίνει ειδικό ασκησιολόγιο και εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

Θα μας βρείτε Ανδρέα Παπανδρεου 18,στη Γλυφάδα.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 212 1043181
Τα προγράμματα γίνονται και εξ αποστάσεως.

 

Βιβλιογραφία:
-Dietary protein and resistance training effects on muscle and body J.M Coll Nutrition.2007
-Dietary protein for athletes,Phillips SM,Van Loon LJ


Fitlab by Eleni Petroulaki
𝙳𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠... 👇🏻
Οι ορμόνες είναι σημαντικό στοιχείο του οργανισμού και η ισορροπία τους ή ανισορροπία τους επηρεάζει πολλές από τις σωματικές του λειτουργίες. Οι ορμονικές ανισορροπίες, ωστόσο, είναι συχνότερο φαινόμενο στις γυναίκες και κατά κανόνα συμβαίνουν στην εφηβεία, στις μέρες της περιόδου, στην εγκυμοσύνη και κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης.
Πέρα από τις φυσικές αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα και επηρεάζουν τα επίπεδα των ορμονών, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που διαταράσσουν την κανονικότητα, όπως είναι η ηλικία, η κακή διατροφή, η έλλειψη ασκησης , το άγχος, η έλλειψη ύπνου, η λήψη αντισυλληπτικών χαπιών και τα χημικά και οι τοξίνες, που καταλήγουν με ποικίλους τρόπους στον οργανισμό μας.
Βάλτε την ασκηση στην ζωή σας και την σωστή διατροφή και αποκτήσετε ορμονική ισορροπία @fitlab.services

@total_body_reset #stopcellulite #totalbodyresetsystem #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab @mariachatziioanidou_march 📷
O U T D O O R T R A I N I N G... Are you in?✌🏻 Έχει αποδειχθεί, ότι τα άτομα που γυμνάζονται σε εξωτερικό χώρο έχουν περισσότερες πιθανότητες να μην εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους και να συνεχίσουν να γυμνάζονται. Κι αυτό γιατί τα ερεθίσματα και ο βαθμός δυσκολίας, αλλάζουν ανά προπόνηση, διώχνοντας μακριά την ανία.
Πέρα από τα παραπάνω πλεονεκτήματα, ωστόσο, αποτελεί και μία πρώτης τάξεως... ψυχοθεραπεία. Τα σημαντικά οφέλη της άσκησης σε ανοικτό χώρο στην ψυχική και σωματική ευεξία επιβεβαιώνονται από μια σειρά επιστημονικών μελετών. . Η άσκηση σε εξωτερικους χωρους δημιουργεί μεγαλύτερο αίσθημα αναζωογόνησης, ενέργειας και θετικής σκέψης.
Αναπνέετε καθαρό αέρα, με αποτέλεσμα να αισθάνεστε ευφορία, η οποία προέρχεται από την απελευθέρωση ενδορφινών του σώματος.
Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως κάθε ενασχόληση εκτός σπιτιού είναι ικανή να διώξει το στρες και την πίεση της ημέρας και να σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα! Η επαφή με το περιβάλλον διώχνει τις αρνητικές σκέψεις ή δίνει την ευκαιρία να τις βάλουμε σε τάξη, βλέποντας τα πράγματα από μια πιο αισιόδοξη οπτική γωνία, ενώ βοηθά σημαντικά τον άνθρωπο να επικεντρώνεται καλύτερα και να σκέφτεται πιο καθαρά.

@total_body_reset @fitlab.services #stopcellulite #totalbodyresetsystem #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
𝐒 𝐔 𝐏 𝐄 𝐑 𝐆 𝐈 𝐕 𝐄 𝐀 𝐖 𝐀 𝐘 🖤
Η Παρασκευή έχει άλλη διάθεση και εγώ αποφάσισα να σας δώσω δώρο ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα αδυνατίσματος που φέρουν αποκλειστικά την υπογραφή μου.
3 τυχεροί θα κερδίσετε από 1 Total Body Make Over Reset III GEL @total_body_reset.

Μια σειρά, που έρχεται να συμπληρώσει αποτελεσματικά, την ολιστική προσέγγιση για την απόκτηση του ιδανικού σώματος.
Αυτό που έχεις να κάνεις είναι: ✔️ Like στο post ✔️ Follow @total_body_reset @elenipetroulaki ✔️ Tag όσους φίλους θέλεις

ΙΙΙ. Total Body Make Over reset Gel - Νέο καινοτόμο προϊόν 4πλης δράσης κατά της κυτταρίτιδας, της χαλάρωσης,της κατακράτησης και του τόπικου λίπους.

Ο 3 τυχεροί θα ανακοινωθούν την Τετάρτη 16/10. Καλή επιτυχία!

@total_body_reset @fitlab.services #stopcellulite #totalbodyresetsystem #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab
Ξεκινάς γυμναστική και εγκαταλείπεις;
Οι λόγοι ποικίλλουν.. Μπορεί απλά να μη σου αρέσει η γυμναστική, να βαριέσαι ή να μην προλαβαίνεις. Μπορεί να μην έχεις την απαραίτητη αποφασιστικότητα και πειθαρχία, ίσως πάλι να μην έχεις δοκιμάσεις την κατάλληλη μορφή άσκησης ή να μην ακολουθείς σωστά το πρόγραμμά σου ή τέλος, μπορεί απλά να ξεκινάς γυμναστική για λάθος λόγους γι’ αυτό και δεν καταφέρνεις να φτάσεις ως το τέρμα.
Αυτά που χρειάζονται είναι:
✔️ Υπομονή και επιμονή
✔️ Όχι στις υπερβολές
✔️ Βρες το σωστό πρόγραμμα
✔️ Θέσε ρεαλιστικούς στόχους
✔️ Γυμνάσου για τους «σωστούς» λόγους
✔️ Σημείωνε την πρόοδό σου

Εσείς τι πιστεύετε; Θα ήθελα πολύ να μάθω την γνώμη σας.. @fitlab.services @total_body_reset #totalbodyresetsystem #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitlabbyelenipetroulaki
Fitlab by Eleni Petroulaki
🥒Ρόφημα με αγγούρι και τζίντζερ🥒
Θα μας βοηθήσει να χάσουμε λίπος από την κοιλιά με φυσικό τρόπο.
Αυτό το μείγμα σε συνδυασμό με το 👉🏻βάμμα αποτοξίνωσης Detox Drops Reset Ι @total_body_reset είναι ότι καλύτερο για το κοιλιακό λίπος .. Συνδυασμός βοτάνων για αποσυμφόρηση & αποτοξίνωση του οργανισμού. Δρα ενάντια στο τοπικό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, στην κατακράτηση & στα πρηξίματα στην περιοχή των ποδιών.

Θα χρειαστείτε:
✔️1 μέτριο αγγούρι με τη φλούδα, κομμένο σε κομμάτια ✔️1/2 λεμόνι χωρίς τη φλούδα (όχι στυμμένο)
✔️ ένα κομμάτι τζίντζερ, το οποίο το κόβουμε σε μικρά κομμάτια (αφαιρείτε τη φλούδα)
✔️φρέσκα φύλλα μέντας (περίπου 5-10 φύλλα)
✔️3 καπάκια βιολογικό μηλόξυδο (περίπου 1,5 κουταλιά σούπας)
🍵Προσθέστε όλα τα υλικά στο μπλέντερ * πίνουμε το ρόφημα το βράδυ

@fitlab.services @total_body_reset #totalbodyresetsystem #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitlabbyelenipetroulaki
Να είσαι νονά σημαίνει… να νιώθεις το πνευματικό σου παιδί σαν παιδί σου ❤️ #godmother #vaptismday @celiakritharioti @chatzinikol_
𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐟𝐨𝐫 𝐢𝐭, 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐢𝐭! 👊🏻 #truestory #thursdayvibes @fitlab.services @total_body_reset #totalbodyresetsystem #tbmo #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitlabbyelenipetroulaki